1. Haberler
  2. Asayiş
  3. Aç kalan domuz sürüsü şehre indi

Aç kalan domuz sürüsü şehre indi

BURSA'DA YİYECEK BULMAKTA ZORLANDIĞI DEĞERLENDİRİLEN YABAN DOMUZLARI, GÜNDÜZ SAATLERİNDE ŞEHİR MERKEZİNE İNDİ. YOLDA DOLAŞAN DOMUZ SÜRÜSÜ, VATANDAŞLAR TARAFINDAN CEP TELEFONU KAMERASIYLA GÖRÜNTÜLENDİ.
Google'da Abone Ol service
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Bursa’da yiyecek bulmakta zorlandığı değerlendirilen yaban domuzları, gündüz saatlerinde şehir merkezine indi. Yolda dolaşan domuz sürüsü, vatandaşlar tarafından cep telefonu kamerasıyla görüntülendi.

Edinilen bilgilere göre, kırsal alandan gelen yaban domuzları yiyecek arayışıyla yerleşim alanlarına girdi. Yıkda seyir halinde olan domuzları gören vatandaşlar, o anları cep telefonu ile kayda aldı. Domuz sürüsü, bir süre sonra gözden kayboldu.

0
mutlu
Mutlu
0
_zg_n
Üzgün
0
sinirli
Sinirli
0
_a_rm_
Şaşırmış
0
vir_sl_
Virüslü
Aç kalan domuz sürüsü şehre indi
0

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter