1. Haberler
  2. Asayiş
  3. Kirasını ödeyemeyen engelli anneye haciz şoku… 3 çocukla dışarıda kaldı

Kirasını ödeyemeyen engelli anneye haciz şoku… 3 çocukla dışarıda kaldı

BURSA’DA 10 YIL ÖNCE EŞİNDEN BOŞANAN 3 ÇOCUK ANNESİ ENGELLİ KADIN MADDİ DURUMUNDAN DOLAYI ÖDEYEMEDİĞİ KİRASI SEBEBİYLE EV SAHİBİ TARAFINDAN MAHKEME KARARI İLE ÇIKARILDI. 3 ÇOCUĞUYLA PARKTA KALAN ANNENİN EVİNDEKİ EŞYALARDA HACİZ EDİLDİ. ANNELERİNİ BIRAKMAK İSTEMEYEN ÇOCUKLAR, “YURDA GİTMEKTENSE BU DURUMDA ANNEMİZİN YANINDA OLURUZ” DEDİ. GÖZ YAŞLARINI TUTAMAYAN ANNENİN TEK İSTEĞİ İSE EVLATLARIYLA BAŞLARINI SOKABİLECEK BİR YUVA.

featured
Google'da Abone Ol service
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Bursa’da 10 yıl önce eşinden boşanan 3 çocuk annesi engelli kadın maddi durumundan dolayı ödeyemediği kirası sebebiyle ev sahibi tarafından mahkeme kararı ile çıkarıldı. 3 çocuğuyla parkta kalan annenin evindeki eşyalar haciz edildi. Annelerini bırakmak istemeyen çocuklar, “Yurda gitmektense bu durumda annemizin yanında oluruz” dedi. Göz yaşlarını tutamayan annenin tek isteği ise evlatlarıyla başlarını sokabilecek bir yuva.

Merkez Osmangazi ilçesi Çırpan Mahallesi’ndeki bir apartmanda oturan 3 çocuk annesi Özlem Öner (53) yürümekte zorluk çektiği için vefat eden babasından kalan parayla ve engelli maaşıyla geçinmeye çalışıyor. Yüzde 50 engeli bulunan 3 çocuk annesi Öner, biriken borçlarından dolayı kiralarını ödemeyince ev sahibi tarafından mahkeme kararıyla evden çıkarıldı. Borçlarına karşılık eşyalarına haciz konulan anne, evlatlarıyla sadece yanlarına aldıkları kıyafetler ile birlikte Çırpan Mahallesi’ndeki muhtarlığın yanında bulunan parka yerleşti. Günlerdir dışarda kalan gözü yaşlı annenin tek isteği evlatlarıyla başlarını sokabileceği bir yuva.

“Çocuklarımdan ayrılmak istemiyorum”

53 yaşındaki 3 çocuk annesi Özlem Öner, “ Babamdan kalan maaşla geçinmeye çalışıyorduk. Çocuklarım okula gidiyordu. Borçlarımızdan dolayı bir dönemdir ne okula gidebiliyorlar ne de kiramızı ödeyebiliyoruz. Çocuklarım bana bakmak için çalışmak istiyor ama bu kez de yaşları küçük olduğu için onları işe almıyorlar. Sığınma evine başvurmak istedim ama bu kez de çocuklarımı bırakmak istemiyorum. Onlarda beni bırakmak istemiyor. Bizim tek isteğimiz ayrılmamak, başımızı bir hep beraber kalacağımız bir yere sokabilmek” diye konuştu.

“Dışarda kalırız ama yine de annemizi bırakmayız”

Çocuklardan Berkay Öner ise, “Biz annemizden ayrılmak istemiyoruz. Biz esirgeme kurumuna gidip annemizi bu durumda bırakamayız. Dışarda kalırız ama yine de annemizi bırakmayız” ifadelerini kullandı.

0
mutlu
Mutlu
0
_zg_n
Üzgün
0
sinirli
Sinirli
0
_a_rm_
Şaşırmış
0
vir_sl_
Virüslü
Kirasını ödeyemeyen engelli anneye haciz şoku… 3 çocukla dışarıda kaldı
0

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter