1. Haberler
  2. Bursa
  3. Başkan Tanır’dan Ankara çıkarması

Başkan Tanır’dan Ankara çıkarması

KESTEL BELEDİYE BAŞKANI ÖNDER TANIR, TÜRKİYE BÜYÜK MİLLET MECLİSİ’NDE YENİ SEÇİLEN BURSA MİLLETVEKİLLERİNİ ZİYARET ETTİ.

featured
Google'da Abone Ol service
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Kestel Belediye Başkanı Önder Tanır, Türkiye Büyük Millet Meclisi’nde Bursa milletvekillerini ziyaret etti.

Kestel Belediye Başkanı Önder Tanır, Ankara’da 28. dönem çalışmalarına başlayan Türkiye Büyük Millet Meclisi’nde yeni seçilen AK Parti Bursa Milletvekillerine ziyaret gerçekleştirdi. AK Parti Bursa Milletvekilleri Ayhan Salman, Refik Özen, Ahmet Kılıç, Emine Yavuz Gözgeç, Muhammed Müfit Aydın, Mustafa Yavuz, Emel Gözükara Durmaz, Osman Mesten’i makamlarında ziyaret eden Başkan Tanır, 18 Temmuzda Kestel’de gerçekleşecek olan Türkiye’nin en ucuz ekmeği projesinin sürekliliği için ekilen buğdayların hasat etkinliğine davet gerçekleştirdi.

AK Parti Bursa Milletvekilleriyle Kestel’deki proje ve yatırımlar hakkında konuşan Başkan Tanır, daha sonra Tarım ve Orman Bakanlığı’na ziyarette bulundu. Bakan Yardımcısı Gümen ve Başkan Tanır, hatıra fotoğrafı çektirdi. Daha sonra meclisteki ziyaretlerini sürdüren Başkan Tanır, ziyaretlerin tamamlanmasıyla Kestel’e dönüş yaptı.

0
mutlu
Mutlu
0
_zg_n
Üzgün
0
sinirli
Sinirli
0
_a_rm_
Şaşırmış
0
vir_sl_
Virüslü
Başkan Tanır’dan Ankara çıkarması
0

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter