1. Haberler
  2. Siyaset
  3. Celal Bayar vefatının 37’nci yılında anıldı

Celal Bayar vefatının 37’nci yılında anıldı

TÜRKİYE'NİN 3. CUMHURBAŞKANI MERHUM CELAL BAYAR, VEFATININ 37.YILDÖNÜMÜNDE GEMLİK UMURBEY MAHALLESİNDEKİ ANITTA DEVLET TÖRENİ İLE ANILDI.

featured
Google'da Abone Ol service
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Türkiye’nin 3’üncü Cumhurbaşkanı Celal Bayar, vefatının 37. yıl dönümünde Gemlik Umurbey Mahallesi’ndeki mezarı başında devlet töreni ile anıldı.

3’üncü Cumhurbaşkanı Celal Bayar’ı anma programına Cumhurbaşkanlığı İdari İşler Başkanı Metin Kıratlı, Bursa Valisi Mahmut Demirtaş, Gemlik Kaymakamı Hasan Göç, Bursa Emniyet Müdürü Dr. Sabit Akın Zaimoğlu ile çok sayıda siyasi parti ve sivil toplum kuruluşu temsilcisi katıldı. Çelenk ve saygı duruşunun ardından Bayar ailesi taziyeleri kabul etti.

0
mutlu
Mutlu
0
_zg_n
Üzgün
0
sinirli
Sinirli
0
_a_rm_
Şaşırmış
0
vir_sl_
Virüslü
Celal Bayar vefatının 37’nci yılında anıldı
0

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter