1. Haberler
  2. Asayiş
  3. Yan yatan otomobilden 5 kişi sağ çıktı

Yan yatan otomobilden 5 kişi sağ çıktı

BURSA'NIN İNEGÖL İLÇESİNDE MEYDANA GELEN KAZADA KONTROLDEN ÇIKAN OTOMOBİL YAMACA ÇARPARAK YAN YATTI. HURDAYA DÖNEN ARAÇTA BULUNAN 5 KİŞİ, YARALI OLARAK HASTANEYE KALDIRILDI.

featured
Google'da Abone Ol service
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Bursa’nın İnegöl ilçesinde meydana gelen kazada kontrolden çıkan otomobil, yamaca çarparak yan yattı. Hurdaya dönen araçta bulunan 5 kişi, yaralanarak hastaneye kaldırıldı.

Kaza, Bursa-Ankara karayolu Mezit Tüneli mevkiinde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, İnegöl’den Bozüyük istikametine seyir eden M.A.A. (33) yönetimindeki 42 KB 605 plakalı otomobil, kontrolden çıkarak yamaca çarpıp yan yattı. Kazada sürücü ile araçta bulunan yolcular M.E.A. (31), E.A. (15), A.Ç. (41) ve T.A. (54) yaralandı. İhbar üzerine olay yerine 112 Acil Servis ekipleri sevk edildi. Otomobilden çıkarılan yaralılar, İnegöl Devlet Hastanesine kaldırıldı.

Jandarma ekiplerinin kazayla ilgili incelemeleri devam ediyor.

0
mutlu
Mutlu
0
_zg_n
Üzgün
0
sinirli
Sinirli
0
_a_rm_
Şaşırmış
0
vir_sl_
Virüslü
Yan yatan otomobilden 5 kişi sağ çıktı
0

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter