1. Haberler
  2. Asayiş
  3. Kestiği ağacın altında kalarak hayatını kaybetti

Kestiği ağacın altında kalarak hayatını kaybetti

BURSA'NIN İNEGÖL İLÇESİ KIRSAL İCLALİYE MAHALLESİ’NDE MEYDANA GELEN OLAYDA KESTİĞİ AĞACIN DEVRİLMESİ SONUCU ALTINDA KALAN İŞÇİ HAYATINI KAYBETTİ.

featured
Google'da Abone Ol service
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Bursa’nın İnegöl ilçesinde, kestiği ağacın devrilmesi sonucu altında kalan işçi hayatını kaybetti.

Olay, 11.30 sıralarında İnegöl’ün kırsal İclaliye Mahallesi’ndeki ormanlık alanda meydana geldi. İşçi Adnan Toraman (43), ağacı motorlu testere ile kesmeye başladı. Toraman, o sırada devrilen ağacın altında kaldı. Diğer işçiler, ağacın altında kalan adamı kurtarıp traktörle ormanlık alandan çıkardı. İhbar üzerine olay yerine jandarma ve sağlık ekipleri sevk edildi. Olay yerine gelen sağlık ekipleri, Toraman’ın hayatını kaybettiğini belirledi.

Yapılan incelemelerin ardından Toraman’ın cenazesi, İnegöl Devlet Hastanesi morguna kaldırıldı.

Jandarma, olayla ilgili soruşturma başlattı.

0
mutlu
Mutlu
0
_zg_n
Üzgün
0
sinirli
Sinirli
0
_a_rm_
Şaşırmış
0
vir_sl_
Virüslü
Kestiği ağacın altında kalarak hayatını kaybetti
0

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter