1. Haberler
  2. Asayiş
  3. Motosikleti yatarak kullandı, ölümle dans etti

Motosikleti yatarak kullandı, ölümle dans etti

MOTOSİKLET TUTKUNLARININ TEHLİKELİ YOLCUKLARI YÜREKLERİ AĞZA GETİRİYOR. CANININ HİÇE SAYAN BİR MOTOR KULLANICISI BURSA'DA MOTOSİKLETİN ÜZERİNE YATARAK KİLOMETRELERCE YOLCULUK ETTİ. YÜREKLERİ AĞZA GETİREN GÖRÜNTÜLER TRAFİKTEKİ VATANDAŞLARIN CEP TELEFONU KAMERASINA ANBEAN YANSIDI.

featured
Google'da Abone Ol service
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Motosiklet tutkunlarının tehlikeli yolcukları yürekleri ağza getiriyor. Canının hiçe sayan bir motor kullanıcısı Bursa’da motosikletin üzerine yatarak kilometrelerce yolculuk etti. Yürekleri ağza getiren görüntüler trafikteki vatandaşların kamerasına yansıdı.

Merkez Yıldırım İlçesi Ankara Yolu Caddesi üzerinde koruyucu elbisesi ve plakası olmayan bir sürücü, seyir halindeyken motosikletinin üzerine uzandı. Yatarak motosiklet kullanan sürücü, hem kendini hem de trafikteki diğer sürücüleri tehlikeye attı. Tehlikeli yolculuğu gören bazı vatandaşlar ise o anları cep telefonu kamerasıyla kaydetti. Görüntüde, sürücünün yüzüstü yatarak motosikleti kullandığı ve hızla ilerlediği görüldü. Bir süre bu şekilde seyreden motosikletli gözden kayboldu.

Trafik ekipleri ise sürücüyü yakalamak için araştırma başlattı.

0
mutlu
Mutlu
0
_zg_n
Üzgün
0
sinirli
Sinirli
0
_a_rm_
Şaşırmış
0
vir_sl_
Virüslü
Motosikleti yatarak kullandı, ölümle dans etti
0

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter