1. Haberler
  2. Asayiş
  3. İnegöl’de yakıtı biten aracı böyle götürdüler

İnegöl’de yakıtı biten aracı böyle götürdüler

BURSA'NIN İNEGÖL İLÇESİNDE YAKITI BİTEN OTOMOBİLİ MOTOSİKLETLE İTEN 2 GENCİN TEHLİKELİ HAREKETİ AMATÖR KAMERAYA YANSIDI.

featured
Google'da Abone Ol service
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Bursa’nın İnegöl ilçesinde yakıtı biten otomobili motosikletle iten 2 gencin tehlikeli hareketi amatör kameraya yansıdı.

Olay, dün akşam saatlerinde İnegöl-Alanyurt yolu üzerinde meydana geldi. Henüz sürücüsü ve plakası belirlenemeyen otomobilin yakıtı bitti. Sürücü, arkadaşlarını arayarak yardım istedi. Motosikletle gelen 2 şahıs, aracı motosikletle itmeye başladı. Şahıslardan biri ise aracın bagajının üzerinde seyretti. Yaşanan tehlikeli anlar başka bir kişinin amatör kamerasına saniye saniye yansıdı.

0
mutlu
Mutlu
0
_zg_n
Üzgün
0
sinirli
Sinirli
0
_a_rm_
Şaşırmış
0
vir_sl_
Virüslü
İnegöl’de yakıtı biten aracı böyle götürdüler
0

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter