1. Haberler
  2. Asayiş
  3. Motosiklete 4 kişi bindiler, ne kendilerini ne de çocuklarını düşündüler

Motosiklete 4 kişi bindiler, ne kendilerini ne de çocuklarını düşündüler

BURSA’DA MOTOSİKLETE 4 KİŞİ BİNEN AİLEYİ GÖREN VATANDAŞLAR GÖZLERİNE İNANAMADI.

featured
Google'da Abone Ol service
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Bursa’da motosiklete 4 kişi binen aileyi gören vatandaşlar gözlerine inanamadı. Tehlikli yolculuk kameraya yansırken, motosiklette bulunan küçük çocuklar dikkat çekti.

Olay, merkez Osmangazi ilçesi Gülbahçe Mahallesi’nde meydana geldi. Cadde üzerinde seyir halindeki motosikletliyi görenler gözlerine inanamadı. Motosiklete bir değil, iki değil tam 4 kişinin bindiğini görenler, o anları anbean cep telefonu kameraları ile kayıt ederken, motosiklet arkasında bulunan kadının, bir eliyle küçük çocuğu, diğer eliyle motosikleti tutmaya çalıştığı dikkatlerden kaçmadı.

Öte yandan, canlarını hiçe sayan aile, vatandaşların kornalı ikazına aldırış etmeden tehlikeli yolculuğunu sürdürdü.

0
mutlu
Mutlu
0
_zg_n
Üzgün
0
sinirli
Sinirli
0
_a_rm_
Şaşırmış
0
vir_sl_
Virüslü
Motosiklete 4 kişi bindiler, ne kendilerini ne de çocuklarını düşündüler
0

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter