1. Haberler
  2. Asayiş
  3. Bursa’da polis denetim noktasını gören sürücü son sürat kaçmaya çalıştı

Bursa’da polis denetim noktasını gören sürücü son sürat kaçmaya çalıştı

BURSA’DA UYGULAMA NOKTASI KURAN TRAFİK EKİPLERİ, ALKOLLÜ SÜRÜCÜLERE GEÇİT VERMEZKEN, DENETİM NOKTASINI GÖREN BİR SÜRÜCÜ, ANAYOLDA GERİ VİTESE TAKIP SON SÜRAT KAÇMAYA ÇALIŞTI.

featured
Google'da Abone Ol service
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Bursa’da uygulama noktası kuran trafik ekipleri, alkollü sürücülere geçit vermezken, denetim noktasını gören bir sürücü, İstanbul yolunda geri vitese takıp son sürat kaçmaya çalıştı. O anlar kameraya saniye saniye yansırken, kovalamaca neticesi yakalanan sürücü ‘Neden kaçtınız?’ sorusuna ‘Alkollüydüm, o yüzden kaçtım’ dedi.

Merkez, Osmangazi ilçesi İstanbul Yolu Caddesi üzerinde trafik canavarlarına geçit vermeyen polis ekipleri, alkollü sürücüleri yakaladı. Denetim noktasını gören S.Ç. ise dönüş yapacağı sırada trafik ekiplerini görünce geri vitese takıp anayola çıktı. Polisin ‘dur’ ihtarına uymayan sürücü anayolda son sürat geri geri giderken, alkollü sürücü ekipleri de peşine taktı Kovalamaca sonucu daha fazla kaçamayacağını anlayan sürücü frene basıp teslim oldu. Hiçbir şey olmamış gibi araçtan inen sürücü, ‘Neden kaçtınız?’ sorusuna ‘Alkollü olduğum için kaçtım’ dedi.

Alkolmetreyi üflemeyen S.Ç., önce ekiplerle pazarlık yapmaya kalkıştı, ardından cihaza üflemeyi kabul etmedi. Sürücüye geri kaçmaktan ve cihazı üflememekten 18 bin 200 lira ceza kesilirken, araç ise trafikten men edildi. kovalamaca ise kameraya saniye saniye yansıdı.

0
mutlu
Mutlu
0
_zg_n
Üzgün
0
sinirli
Sinirli
0
_a_rm_
Şaşırmış
0
vir_sl_
Virüslü
Bursa’da polis denetim noktasını gören sürücü son sürat kaçmaya çalıştı
0

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter