1. Haberler
  2. Bursa
  3. Tedavisi tamamlanan ördekler doğaya salındı

Tedavisi tamamlanan ördekler doğaya salındı

3 MART DÜNYA YABAN HAYATI GÜNÜ BURSA’DA ÇEŞİTLİ FAALİYETLER ÇERÇEVESİNDE COŞKUYLA KUTLANDI.

featured
Google'da Abone Ol service
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Bursa’da Uluabat gölünde kaçak avlanan şahıslara yönelik yapılan operasyonda Mühre olarak kullanıldıkları belirlenip gözetim altına alınan 45 adet Yeşilbaş ördek tedavilerinin tamamlanmasının ardından doğaya geri bırakıldı.

3 Mart dünya Yaban Hayatı günü Bursa’da çeşitli faaliyetler çerçevesinde coşkuyla kutlandı.

Millî Parkla Bursa Şube Müdürlüğü ekiplerince, kaçak avcılardan ele geçirilen canlı mühre olarak kullanılması yasak olan ve rehabilitasyon süreçlerini tamamlayan 45 adet Yeşilbaş ördeği Eskikaraağaç Avrupa Leylek köyünde bulunan Uluabat Gölü’ne doğal ortamına saldı.

Öte yandan, Millî Parklar Bursa Şube Müdürlüğü ekipleri, Sur Yapı Marka AVM’de ‘Yaban Hayvanları Resim Sergisi’ etkinliği düzenledi.

0
mutlu
Mutlu
0
_zg_n
Üzgün
0
sinirli
Sinirli
0
_a_rm_
Şaşırmış
0
vir_sl_
Virüslü
Tedavisi tamamlanan ördekler doğaya salındı
0

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter