1. Haberler
  2. Asayiş
  3. Bursa’da motosikletli gençler seyir halindeyken birbirlerine kurusıkı tabanca sıktı

Bursa’da motosikletli gençler seyir halindeyken birbirlerine kurusıkı tabanca sıktı

BURSA'DA MOTOSİKLETLİ GENÇLER EĞLENCENİN DOZUNU KAÇIRINCA SEYİR HALİNDEYKEN BİRBİRLERİNE KURUSIKI TABANCA İLE ATEŞ ETTİLER. O ANLAR CEP TELEFONU KAMERASINA YANSIDI.

featured
Google'da Abone Ol service
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Bursa’da motosikletli gençler eğlencenin dozunu kaçırınca seyir halindeyken birbirlerine kurusıkı tabanca ile ateş ettiler. O anlar cep telefonu kamerasına yansıdı.

Olay, Yenişehir ilçesinde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, yolda ilerleyen iki motosiklet sürücüsü  eğlencenin dozunu kaçırınca yanlarında bulunan kurusıkı tabanca ile birbirlerine ateş açtı.. O anlar, sürücüler tarafından saniye saniye kaydedildi.

0
mutlu
Mutlu
0
_zg_n
Üzgün
0
sinirli
Sinirli
0
_a_rm_
Şaşırmış
0
vir_sl_
Virüslü
Bursa’da motosikletli gençler seyir halindeyken birbirlerine kurusıkı tabanca sıktı
0

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter