Bursa’da motosikletli gençler eğlencenin dozunu kaçırınca seyir halindeyken birbirlerine kurusıkı tabanca ile ateş ettiler. O anlar cep telefonu kamerasına yansıdı.
Olay, Yenişehir ilçesinde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, yolda ilerleyen iki motosiklet sürücüsü eğlencenin dozunu kaçırınca yanlarında bulunan kurusıkı tabanca ile birbirlerine ateş açtı.. O anlar, sürücüler tarafından saniye saniye kaydedildi.


















