1. Haberler
  2. Asayiş
  3. Barışmak için buluştuğu eşini sokak ortasında bıçakladı

Barışmak için buluştuğu eşini sokak ortasında bıçakladı

BURSA'NIN İNEGÖL İLÇESİ ORHANİYE MAHALLESİNDE MEYDANA GELEN OLAYDA ÖFKELİ KOCA, BOŞANMA AŞAMASINDAKİ EŞİNİ BIÇAKLA YARALADI.

featured
Google'da Abone Ol service
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Bursa’nın İnegöl ilçesinde öfkeli koca, barışmak için buluştuğu eşini sokak ortasında bıçakladı.

Olay, İnegöl ilçesi Orhaniye Mahallesi Türker sokakta meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, Ümit Ü. (30) boşanma aşamasındaki eşi Yasemin Ü.(28) ile sokakta barışmak için buluştu. Yaşanan tartışmada Ümit T. elindeki bıçakla eşini yaraladı. Şüpheli, araçla kaçarak kayıplara karıştı. Yaralı olay yerine sevk edilen 112 Acil Servis ekipleri tarafından İnegöl Devlet Hastanesine kaldırıldı.x

Yaralı Yasemin Ü.’nün sağlık durumunun iyi olduğu öğrenilirken, olayla ilgili tahkikat devam ediyor.

0
mutlu
Mutlu
0
_zg_n
Üzgün
0
sinirli
Sinirli
0
_a_rm_
Şaşırmış
0
vir_sl_
Virüslü
Barışmak için buluştuğu eşini sokak ortasında bıçakladı
0

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter