1. Haberler
  2. Asayiş
  3. Bursa’da anne ve bebeğine otobüs çarptı: 2 yaralı

Bursa’da anne ve bebeğine otobüs çarptı: 2 yaralı

BURSA'DA KARŞIDAN KARŞIYA GEÇMEYE ÇALIŞAN KADIN İLE BEBEĞİNE HALK OTOBÜSÜNÜN ÇARPMASI SONUCU ANNE VE BEBEK YARALANDI. KADININ YANINDA BULUNAN DİĞER ÇOCUKLAR İSE KAZAYI YARA ALMADAN ATLATTI.
Google'da Abone Ol service
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Bursa’da karşıdan karşıya geçmeye çalışan kadın ile bebeğine halk otobüsünün çarpması sonucu anne ve bebek yaralandı. Kadının yanında bulunan diğer çocuklar ise kazayı yara almadan atlattı.

Kaza, merkez Osmangazi ilçesi Şehreküstü Mahallesi Cemal Nadir Caddesi’nde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, karşıdan karşıya geçmek isteyen kadın ile bebeğine seyir halindeki halk otobüsü çarptı.

Çarpmanın etkisiyle kadın ve bebek yaralanırken, çevredeki vatandaşların ihbarı üzerine olay yerine sağlık ve polis ekipleri sevk edildi. İlk müdahaleleri olay yerinde yapılan yaralılar, ambulansla Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi’ne kaldırılarak tedavi altına alındı.

Kadının yanında bulunan çocuklar kazayı yara almadan atlatırken, olayın ardından büyük korku yaşadı.

Polis ekipleri kazayla ilgili inceleme başlattı.

0
mutlu
Mutlu
0
_zg_n
Üzgün
0
sinirli
Sinirli
0
_a_rm_
Şaşırmış
0
vir_sl_
Virüslü
Bursa’da anne ve bebeğine otobüs çarptı: 2 yaralı
0

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter