1. Haberler
  2. Asayiş
  3. Bursa’da çekici emniyet şeridinde kamyonete arkadan çarptı: 2 yaralı

Bursa’da çekici emniyet şeridinde kamyonete arkadan çarptı: 2 yaralı

GEBZE-ORHANGAZİ-İZMİR OTOYOLU, ORHANGAZİ KAVŞAĞI YAKINLARINDA MEYDANA GELEN TRAFİK KAZASINDA BİR OTO KURTARMA ÇEKİCİSİ EMNİYET ŞERİDİNDEKİ BİR KAMYONETE ARKADAN ÇARPTI. 2 KİŞİNİN YARALANDIĞI KAZADA OTO KURTARMA ARACININ SÜRÜCÜSÜ ARAÇ İÇİNDE SIKIŞTI. YARALI SÜRÜCÜ İÇİN SEFERBER OLAN İTFAİYE EKİPLERİ ŞAHSI YAKLAŞIK 20 DAKİKA SÜREN BİR ÇALIŞMA SONRASINDA KURTARARAK HASTANEYE KALDIRDI.

featured
Google'da Abone Ol service
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Bursa’da oto kurtarma çekicisinin otoyolda emniyet şeridindeki kamyonete arkadan çarpması sonucu meydana gelen feci kazada 2 kişi yaralandı.

Kaza, saat 15.30 sıralarında Gebze-Orhangazi-İzmir Karayolu, Orhangazi kavşağı yakınlarında meydana geldi. Alınan bilgilere göre, Muammer Yıldırım (39) idaresindeki 34 MBF 320 plakalı oto kurtarma aracı Bursa’dan İstanbul istikametine seyir halindeyken emniyet şeridinde seyir halinde olan Engin Arsakay (43) idaresindeki 34 EUB 524 plakalı kamyonete arkadan çarptı. Çarpmanın şiddeti ile oto kurtarma aracı hurdaya döndü. Araç sürücüsü Muammer Yıldırım araç içinde sıkıştı. İhbar üzerine olay yerine itfaiye ve sağlık ekipleri sevk edildi. Öndeki aracın sürücüsü olan ve çarpmanın şiddeti ile kafasını ön cama çarparak yaralanan Engin Arsakay ambulansla Orhangazi Devlet Hastanesine sevk edilirken, diğer araçta sıkışan Muammer Yıldırım için itfaiye ekipleri uzun süre uğraş verdi. Yaklaşık 20 dakikalık bir çalışma sonrasında sıkıştığı yerden çıkarılan yaralı sürücü ambulansa taşındı. Muammer Yıldırım ambulansla Orhangazi Devlet Hastanesine kaldırılarak tedavi altına alındı. Kaza ile ilgi soruşturması devam ediyor.

0
mutlu
Mutlu
0
_zg_n
Üzgün
0
sinirli
Sinirli
0
_a_rm_
Şaşırmış
0
vir_sl_
Virüslü
Bursa’da çekici emniyet şeridinde kamyonete arkadan çarptı: 2 yaralı
0

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter