1. Haberler
  2. Asayiş
  3. Bursa’da freni boşalan otomobil eve girdi

Bursa’da freni boşalan otomobil eve girdi

OSMANGAZİ İLÇESİNDE YOKUŞ ÜZERİNDE PARK HALİNDEKİ BİR OTOMOBİLİN FRENİ BOŞALINCA KONTROLDEN ÇIKARAK 3 KATLI AHŞAP BİR EVE ÇARPTI.
Google'da Abone Ol service
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Bursa’nın Osmangazi ilçesinde yokuş üzerinde park halindeki bir otomobilin freni boşalınca kontrolden çıkarak 3 katlı ahşap bir eve çarptı.

Olay, sabah saatlerinde Osmangazi ilçesi Çekirge Mahallesi’nde meydana geldi. Yokuş üzerinde park halinde bulunan otomobil, iddiaya göre freni boşalınca hareket ederek kontrolden çıktı. Yokuş aşağı ilerleyen otomobil, 3 katlı ahşap bir eve çarparak durabildi. Kazayı gören vatandaşların ihbarı üzerine olay yerine polis ekipleri sevk edildi. Olayda herhangi bir yaralanma ya da can kaybı yaşanmazken, otomobilde ve çarptığı ahşap evde maddi hasar oluştu.

Polis ekipleri her ihtimale karşı çevrede güvenlik önlemi oluştururken, olayla ilgili inceleme başlatıldı.

0
mutlu
Mutlu
0
_zg_n
Üzgün
0
sinirli
Sinirli
0
_a_rm_
Şaşırmış
0
vir_sl_
Virüslü
Bursa’da freni boşalan otomobil eve girdi
0

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter