1. Haberler
  2. Asayiş
  3. Bursa’da hastaneden dönen ambulansa tır çarptı

Bursa’da hastaneden dönen ambulansa tır çarptı

BURSA’DA GEBZE-ORHANGAZİ-İZMİR OTOBANI SELÇUKGAZİ TÜNELİ GİŞELERİNDE, HASTANEDEN DÖNEN AMBULANS KAZA YAPTI. KAZADA ŞANS ESERİ YARALANAN OLMADI.

featured
Google'da Abone Ol service
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Bursa’da Gebze-Orhangazi-İzmir otobanı Selçukgazi tüneli gişelerinde, hastaneden dönen ambulansa tır çarptı. Kazada şans eseri yaralanan olmadı.

Kaza, saat 17.00 sıralarında Gebze-Orhangazi-İzmir otobanı Selçukgazi tüneli gişelerinde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, Bursa Şehir Hastanesi’ne hasta götüren ambulans, hastayı bırakarak tekrar yola çıktı. Gebze-Orhangazi-İzmir otobanı Selçukgazi tüneli gişe sırasında bekleyen ambulansa tır çarptı. Kazada, şans eseri kimse yara almazken ambulansta maddi hasar meydana geldi.

0
mutlu
Mutlu
0
_zg_n
Üzgün
0
sinirli
Sinirli
0
_a_rm_
Şaşırmış
0
vir_sl_
Virüslü
Bursa’da hastaneden dönen ambulansa tır çarptı
0

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter