1. Haberler
  2. Asayiş
  3. Bursa’da servis minibüsü refüje çıktı: 1 yaralı

Bursa’da servis minibüsü refüje çıktı: 1 yaralı

BURSA'DA SEYİR HALİNDEYKEN DİREKSİYON HAKİMİYETİNİ KAYBEDEN SERVİS ARACI REFÜJE ÇIKTI. YAŞANAN KAZADA SERVİS SÜRÜCÜSÜ YARALANDI.
Google'da Abone Ol service
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Bursa’da seyir halindeyken direksiyon hakimiyetini kaybeden servis minibüsü refüje çıktı. Kazada servis sürücüsü yaralandı.

Kaza, merkez Yıldırım ilçesi Yavuzselim Mahallesi Barış Caddesi üzerinde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, Osman G. idaresindeki 16 S 2061 plakalı servis minibüsü, sürücüsünün direksiyon hakimiyetini kaybetmesi sonucu refüje çıktı. Refüjdeki trafik lambasına çarparak durabilen aracın sürücüsü yaralandı. İhbar üzerine olay yerine polis ve sağlık ekipleri sevk edildi. Yaralanan Osman G., yapılan ilk müdahalesinin ardından Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi’ne kaldırıldı. Kaza sebebiyle bir süreliğine aksayan trafik, aracın kaldırılmasıyla normale döndü.

Kazayla ilgili soruşturma başlatıldı.

0
mutlu
Mutlu
0
_zg_n
Üzgün
0
sinirli
Sinirli
0
_a_rm_
Şaşırmış
0
vir_sl_
Virüslü
Bursa’da servis minibüsü refüje çıktı: 1 yaralı
0

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter