1. Haberler
  2. Asayiş
  3. Bursa’da sobadan zehirlenen yaşlı çift hayatını kaybetti

Bursa’da sobadan zehirlenen yaşlı çift hayatını kaybetti

BURSA’DA KARI-KOCA SOBA ZEHİRLENMESİ NEDENİYLE HAYATINI KAYBEDERKEN, OĞLU ACI DURUMU SABAH SAATLERİNDE FARK ETTİ.

featured
Google'da Abone Ol service
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Bursa’da yaşlı çift, sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenerek hayatını kaybetti.

Olay, merkez Nilüfer ilçesi Yolçatı Mahallesi’nde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, tek katlı müstakil evde yaşayan annesi Nermin Danacı (65) ve babası İsmail Danacı’yı (66) sabah uyandırmaya giden oğulları, anne ve babasının hareketsiz yattığını görünce durumu polis ve sağlık ekiplerine bildirdi. Olay yerine gelen sağlık ekipleri, çiftin sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenerek hayatını kaybettiğini belirledi. Aile yakınları, olay yerinde sinir krizi geçirdi. Olay yeri inceleme ekipleri ve savcılık incelemesinin ardından cenazeler, kesin ölüm sebebinin belirlenmesi için Adli Tıp Kurumu morguna kaldırıldı.

Olayla ilgili soruşturma sürüyor.

0
mutlu
Mutlu
0
_zg_n
Üzgün
0
sinirli
Sinirli
0
_a_rm_
Şaşırmış
0
vir_sl_
Virüslü
Bursa’da sobadan zehirlenen yaşlı çift hayatını kaybetti
0

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter