1. Haberler
  2. Bursa
  3. Bursaspor antrenmanda taktik çalıştı

Bursaspor antrenmanda taktik çalıştı

BURSASPOR'DA NAZİLLİ BELEDİYESPOR MAÇI HAZIRLIKLARI DEVAM EDİYOR.

featured
Google'da Abone Ol service
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Bursaspor, Nazilli Belediyespor maçının taktik idmanını bugün gerçekleştirdi.

Bursaspor, TFF 2. Lig’in 23. haftasında sahasında ağırlayacağı Nazilli Belediyespor maçı hazırlıklarını sabah saatlerinde Özlüce İbrahim Yazıcı Tesisleri Ersel Altıparmak Sahası’nda yaptığı antrenmanla sürdürdü. Teknik Direktör Ümit Şengül gözetiminde gerçekleştirilen idman, ısınma hareketleriyle başladı. İkinci bölümde topa sahip olma oyunları oynayan futbolcular, antrenmanı taktik çalışmalar yaparak tamamladı.

Bursaspor yarın yapacağı antrenmanla hazırlıklarına devam edecek.

0
mutlu
Mutlu
0
_zg_n
Üzgün
0
sinirli
Sinirli
0
_a_rm_
Şaşırmış
0
vir_sl_
Virüslü
Bursaspor antrenmanda taktik çalıştı
0

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter