1. Haberler
  2. Spor
  3. Bursaspor hücum çalıştı

Bursaspor hücum çalıştı

BURSASPOR’DA DEVRE ARASI ÇALIŞMALARI BUGÜN YAPILAN İDMANLA DEVAM ETTİ. YEŞİL-BEYAZLILAR HÜCUM AĞIRLIKLI BİR ANTRENMAN GERÇEKLEŞTİRDİ.

featured
Google'da Abone Ol service
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Bursaspor’da devre arası çalışmaları bugün yapılan idmanla devam etti. Yeşil-beyazlılar hücum ağırlıklı bir antrenman gerçekleştirdi.

Bursaspor devre arası çalışmalarına Özlüce İbrahim Yazıcı Tesisleri Mesut Şen Sahası’nda yaptığı antrenman ile devam etti. Teknik Sorumlu Murat Sözkesen gözetiminde gerçekleştirilen antrenman, ısınma, sürat ve dayanıklılık hareketleriyle başladı. İkinci bölümde 1’e 1, 2’ye 2, 3’e 3 hücum, savunma çalışmaları yapan futbolcular antrenmanı sınırlandırılmış alan oyunlarıyla tamamladı.

Bursaspor hazırlıklarını yarın yapacağı antrenman ile sürdürecek.

0
mutlu
Mutlu
0
_zg_n
Üzgün
0
sinirli
Sinirli
0
_a_rm_
Şaşırmış
0
vir_sl_
Virüslü
Bursaspor hücum çalıştı
0

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter