1. Haberler
  2. Asayiş
  3. Elini yatar makinesine kaptıran işçinin 4 parmağı koptu

Elini yatar makinesine kaptıran işçinin 4 parmağı koptu

BURSA'NIN İNEGÖL İLÇESİ MAHMUDİYE MAHALLESİ AHŞAP ATÖLYESİNDE MEYDANA GELEN OLAYDA ELİNİ YATAR MAKİNESİNE KAPTIRAN İŞÇİNİN 4 PARMAĞI KOPTU.

featured
Google'da Abone Ol service
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Bursa’nın İnegöl ilçesinde elini yatar makinesine kaptıran işçinin 4 parmağı koptu.

Olay, saat 18.00 sıralarında Mahmudiye Mahallesi Kahraman Sokak’ta faaliyet gösteren ahşap atölyesinde meydana geldi. Suriye uyruklu Mohammad Wallid Jaha (25) yatar makinesiyle kesim yaptığı sırada bir anda sağ elini makineye kaptırdı. 4 parmağı kopan genç kanlar içinde kaldı. İş arkadaşlarının haber verilmesi üzerine olay yerine gelen 112 Acil Servis ambulansında görevli sağlık ekiplerinin ilk müdahalesinin ardından yaralı genç, parmakları da alınarak ambulansla İnegöl Devlet Hastanesi Acil Servisine götürülerek tedavi altına alındı. İlk tedavinin ardından genç, Uludağ Üniversitesi Tıp Fakültesine sevk edildi. Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.

0
mutlu
Mutlu
0
_zg_n
Üzgün
0
sinirli
Sinirli
0
_a_rm_
Şaşırmış
0
vir_sl_
Virüslü
Elini yatar makinesine kaptıran işçinin 4 parmağı koptu
0

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter