1. Haberler
  2. Asayiş
  3. Gemlik’te kazaya müdahale eden polislere araç çarptı: 2 yaralı

Gemlik’te kazaya müdahale eden polislere araç çarptı: 2 yaralı

GEMLİK SERBEST BÖLGE OTOYOL GİRİŞİNDE MEYDANA GELEN TRAFİK KAZASINDA KAZAYA MÜDAHALE EDEN POLİSLERE ARAÇ ÇARPTI.

featured
Google'da Abone Ol service
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Bursa Gemlik serbest bölge otoyol girişinde meydana gelen trafik kazasına müdahale eden polislere araç çarptı. Kazada 2 polis memuru hafif şekilde yaralandı.

Alınan bilgiye göre, otoyol köprüsü altında meydana gelen zincirleme trafik kazasına müdahale eden trafik polisleri Doğan G. ve Ferdi A.’ya otomobil çarptı. Kazada yaralanan polis memurları ambulanslarla Gemlik Devlet hastanesine kaldırılırken, trafiğe kapanan yolda ulaşım alternatif güzergahtan kontrollü bir şekilde verildi. Polislere çarpan otomobil sürücüsü Ali A.’nın 89 promil alkollü olduğu öğrenildi.

Hastaneye kaldırılan polislerin sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenilirken, 4 aracın karıştığı zincirleme trafik kazası ile alakalı da soruşturma sürdürülüyor.

0
mutlu
Mutlu
0
_zg_n
Üzgün
0
sinirli
Sinirli
0
_a_rm_
Şaşırmış
0
vir_sl_
Virüslü
Gemlik’te kazaya müdahale eden polislere araç çarptı: 2 yaralı
0

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter