1. Haberler
  2. Asayiş
  3. İnegöl’de işçi bıçağı eline sapladı

İnegöl’de işçi bıçağı eline sapladı

featured
service
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

İnegöl ilçesinde faaliyet gösteren meyve suyu fabrikasında meydana gelen olayda elini bıçakla kesen işçi yaralandı.

Olay, OSB 1. Caddede faaliyet gösteren meyve suyu fabrikasında meydana geldi. İşçi Sadık K. (35) konserve kapağını bıçakla açarken elini bıçakla kesti. Yaralı özel araçla İnegöl Devlet Hastanesine kaldırıldı.

Polisin tahkikatı sürüyor.

0
mutlu
Mutlu
0
_zg_n
Üzgün
0
sinirli
Sinirli
0
_a_rm_
Şaşırmış
0
vir_sl_
Virüslü
İnegöl’de işçi bıçağı eline sapladı
Yorum Yap

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

KAI ile Haber Hakkında Sohbet
Sohbet sistemi şu anda aktif değil. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.