1. Haberler
  2. Asayiş
  3. Kapalı otoparktaki LPG’li otomobil yandı

Kapalı otoparktaki LPG’li otomobil yandı

featured
service
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Bursa Şehir Hastanesi’nin kapalı otoparkındaki otomobil alev alev yandı.

Olay, dün 12.00 sıralarında meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, Şehir Hastanesi’nin kapalı otoparkına LPG’li bir otomobil park etti. Otomobil, bir süre sonra henüz bilinmeyen bir sebepten dolayı alev aldı. Alevleri gören vatandaşlar, yangın söndürme tüpleri ile yanan otomobile müdahale etti. Yanan otomobil, vatandaşların müdahalesiyle söndürüldü. Yangında can kaybı meydana gelmezken, otomobilde hasar oluştu.

0
mutlu
Mutlu
0
_zg_n
Üzgün
0
sinirli
Sinirli
0
_a_rm_
Şaşırmış
0
vir_sl_
Virüslü
Kapalı otoparktaki LPG’li otomobil yandı
Yorum Yap

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

KAI ile Haber Hakkında Sohbet
Sohbet sistemi şu anda aktif değil. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.