1. Haberler
  2. Asayiş
  3. Kemer ve ıstakalarla birbirlerine saldırdılar

Kemer ve ıstakalarla birbirlerine saldırdılar

İNEGÖL İLÇESİNDE İKİ GRUP ARASINDA ÇIKAN KAVGA, CEP TELEFONU KAMERASINA YANSIDI.
Google'da Abone Ol service
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Bursa’nın İnegöl ilçesinde iki grup arasında çıkan kavga, cep telefonu kamerasına yansıdı. Tarafların kemer ve okey ıstakalarıyla birbirlerine saldırdığı kavgaya polis ekipleri müdahale ederek son verdi.

Olay dün saat 20.00 sıralarında Cumhuriyet Mahallesi Gazi Atatürk Caddesi üzerinde meydana geldi. Henüz bilinmeyen bir nedenle başlayan tartışma kısa sürede büyüyerek kavgaya dönüştü. İki grup arasında yaşanan arbedede taraflar tekme, yumruk, kemer ve okey ıstakalarıyla birbirlerine saldırdı. Çevredeki vatandaşların ihbarı üzerine olay yerine polis ekipleri sevk edildi. Caddeye gelen ekipler, kavgaya karışan şahısları ayırarak olayın daha da büyümesini önledi. Yaşananlar bir vatandaş tarafından cep telefonu kamerasıyla kaydedildi. Görüntülerde tarafların kemer ve cadde üzerindeki kıraathaneden alınan ıstakalarla birbirlerine saldırdığı anlar yer aldı.

0
mutlu
Mutlu
0
_zg_n
Üzgün
0
sinirli
Sinirli
0
_a_rm_
Şaşırmış
0
vir_sl_
Virüslü
Kemer ve ıstakalarla birbirlerine saldırdılar
0

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter