1. Haberler
  2. Asayiş
  3. Kıraathanede elektrikler gitti, telefon ışıklarıyla oyuna devam ettiler

Kıraathanede elektrikler gitti, telefon ışıklarıyla oyuna devam ettiler

KIRAATHANEDE ELEKTRİKLER GİTTİ, TELEFON IŞIKLARIYLA OYUNA DEVAM ETTİLER

featured
Google'da Abone Ol service
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Bursa’da oyun sevdalısı gençler, kıraathanede elektrikler kesilmesine rağmen akıllı telefonlarının ışıkları altında eğlenceye devam ettiler

Olay, Gürsu ilçesi Yenidoğan Mahallesi’nde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, kıraathanede henüz bilinmeyen bir sebeple elektrikler kesildi. Oyun oynayan vatandaşlar ise durumu umursamayarak telefonlarından açtıkları ışıkla oyuna devam etti.

Bir süre sonra elektrikler gelirken, ilginç anlar kıraathanede bulunan bir vatandaş tarafından kaydedildi.

0
mutlu
Mutlu
0
_zg_n
Üzgün
0
sinirli
Sinirli
0
_a_rm_
Şaşırmış
0
vir_sl_
Virüslü
Kıraathanede elektrikler gitti, telefon ışıklarıyla oyuna devam ettiler
0

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter