1. Haberler
  2. Asayiş
  3. (Özel) Bursa’ya 15 günlüğüne çalışmaya geldi, asansör boşluğuna düşerek hayatını kaybetti

(Özel) Bursa’ya 15 günlüğüne çalışmaya geldi, asansör boşluğuna düşerek hayatını kaybetti

BURSA'DA 15 GÜN SÜRELİĞİNE ÇALIŞMAYA GELEN İNŞAAT İŞÇİSİ YENİ YAPILAN METRO İNŞAAT ALANINDA ASANSÖR BOŞLUĞUNA DÜŞEREK HAYATINI KAYBETTİ.

featured
Google'da Abone Ol service
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Bursa’da 15 gün süreliğine çalışmaya gelen inşaat işçisi yeni yapılan metro inşaat alanında asansör boşluğuna düşerek hayatını kaybetti.

Olay, merkez Geçit Mahallesi Sanayi Caddesi’nde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, Eyüp Özer (61) Kırıkkale’den 15 günlüğüne geçici olarak Bursa’ya geldi. Özer, burada yeni yapılan metro inşaat alanında çalıştığı sırada henüz bilinmeyen bir sebepten dolayı asansör boşluğuna düştü. Eyüp Özer, kanlar içerisinde kalırken diğer işçiler durumu itfaiye, sağlık ve polis ekiplerine bildirdi. Olay yerine gelen sağlık ekipleri ağır yaralanan Özer’i olay yerinde yaptığı ilk müdahalenin ardından Bursa Şehir Hastanesi’ne kaldırdı. Özer, hastanede yapılan tüm müdahalelere rağmen kurtarılamayarak hayatını kaybetti.

Olayla ilgili soruşturma sürüyor.

0
mutlu
Mutlu
0
_zg_n
Üzgün
0
sinirli
Sinirli
0
_a_rm_
Şaşırmış
0
vir_sl_
Virüslü
(Özel) Bursa’ya 15 günlüğüne çalışmaya geldi, asansör boşluğuna düşerek hayatını kaybetti
0

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter