1. Haberler
  2. Asayiş
  3. ’Sevgilime yazdın’ dedi, metruk binada darp etti

’Sevgilime yazdın’ dedi, metruk binada darp etti

BURSA’DA ‘SEVGİLİME YAZDIN’ DİYEREK BİR GENCİ DARP EDEN 2 KİŞİ, YETMEZMİŞ GİBİ YAPTIKLARINI KAMERA KAYDINA ALDIRDILAR.

featured
Google'da Abone Ol service
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Bursa’da ‘Sevgilime yazdın’ diyerek bir genci darp eden 2 kişi, o anları cep telefonu ile saniye saniye kaydedip sosyal medyada paylaştı.

Olay, merkez Osmangazi İlçesi Emek Mahallesi’nde bulunan metruk bir binada gerçekleşti. Edinilen bilgiye göre, kimliği henüz belirlenemeyen iki şahıs metruk binaya götürdükleri bir genci ‘Sevgilime yazdın’ diyerek darp etmeye başladı. Darp edilen genç ‘Suratıma vurmayın’ dese de darp edenler dinlemedi. Kimliği belirsiz şahıslar, o darp anlarını cep telefonları ile saniye saniye kaydedip sosyal medyada paylaştı. Görüntüleri inceleyen polis ekipleri olayla ilgili tahkikat başlattı.

0
mutlu
Mutlu
0
_zg_n
Üzgün
0
sinirli
Sinirli
0
_a_rm_
Şaşırmış
0
vir_sl_
Virüslü
’Sevgilime yazdın’ dedi, metruk binada darp etti
0

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter