1. Haberler
  2. Spor
  3. Sinan Bür: “Ligde kalacağız”

Sinan Bür: “Ligde kalacağız”

featured
service
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Bursaspor’un yeni Başkanı Sinan Bür, “Centilmence geçen bir yarışta teveccüh bize oldu. Biz de bu teveccühü karşılıksız bırakmayacağız. Genç çocuklarla çıkacağımız yolculukta inşallah sonunu başarıyla getireceğiz ve ligde kalacağız” dedi.

Bursaspor’da yapılan olağanüstü kongre sonrası başkan seçilen Sinan Bür, ilk açıklamasını yaptı. Başkan Bür, “Bursaspor’un son zamanlarındaki tarihçesinde böyle yoğun katılımlı bir kongre olmamıştı. Kongreye gelip de destek verenlere teşekkür ediyoruz. İki aday vardı, centilmence bir yarış oldu. Teveccüh bize oldu. Biz de bu teveccühü karşılıksız bırakmayacağız. Genç çocuklarla çıkacağımız yolculukta inşallah sonunu başarıyla getireceğiz ve ligde kalacağız. Sonrasında da daha iyi planlar yapacağız. Zor bir görev ama üstesinden geleceğiz. Herkese teşekkür ediyorum” ifadelerini kullandı.

TFF 2. Lig’de mücadele eden Bursaspor, kümede kalma savaşı veriyor.

0
mutlu
Mutlu
0
_zg_n
Üzgün
0
sinirli
Sinirli
0
_a_rm_
Şaşırmış
0
vir_sl_
Virüslü
Sinan Bür: “Ligde kalacağız”
Yorum Yap

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

KAI ile Haber Hakkında Sohbet
Sohbet sistemi şu anda aktif değil. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.