1. Haberler
  2. Asayiş
  3. Taksiden indi, duraktan telefon çaldı

Taksiden indi, duraktan telefon çaldı

BURSA'NIN İNEGÖL İLÇESİNDE FAALİYET GÖSTEREN TAKSİ DURAĞINA MÜŞTERİ OLARAK GELEN ŞAHIS, BİNDİĞİ TAKSİDEN İNİP DURAKTAKİ TELEFONU ÇALDI. O ANLAR SANİYE SANİYE GÜVENLİK KAMERASINA YANSIDI.

featured
Google'da Abone Ol service
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Bursa’nın İnegöl ilçesinde taksi durağına müşteri olarak gelen şahıs telefon çaldı.

Olay, saat 14.00 sıralarında Osmaniye Mahallesi Şebboy Caddesi üzerinde faaliyet gösteren taksi durağında meydana geldi. Durağa müşteri olarak gelen iki erkek şüpheli taksi istedi. Taksiye binen 2 şahıstan bir 40 metre sonra taksiden indi. Diğer şüpheli ise taksiyle yoluna devam etti. Taksiden inen şüpheli, taksi durağındaki bank üzerinde bulunan Atanur Gündüz’e ait 10 bin TL değerindeki akıllı telefonu alıp kaçarak kayıplara karıştı.

Taksi durağının güvenlik kameralarının görüntülerinde şüphelilerin taksi durağındaki telefonu çaldığı anlar yer aldı. Telefonu çalınan Gündüz, karakola giderek şikayetçi olurken, polis ekipleri şüphelileri yakalamak için çalışma başlattı.

0
mutlu
Mutlu
0
_zg_n
Üzgün
0
sinirli
Sinirli
0
_a_rm_
Şaşırmış
0
vir_sl_
Virüslü
Taksiden indi, duraktan telefon çaldı
0

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter