1. Haberler
  2. Asayiş
  3. Yaşından çok suç kaydı vardı, jandarmadan kaçamadı

Yaşından çok suç kaydı vardı, jandarmadan kaçamadı

İZNİK İLÇE JANDARMA KOMUTANLIĞI EKİPLERİ, UYUŞTURUCU TACİRLERİNE YÖNELİK OPERASYON DÜZENLEDİ.

featured
Google'da Abone Ol service
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

İznik İlçe Jandarma Komutanlığı ekipleri, uyuşturucu tacirlerine yönelik operasyon düzenledi.

İznik İlçe Jandarma Komutanlığı ekipleri, Yenişehir’den gelen ve İznik Boyalıca Mahallesi istikametine gitmekte olan otomobili durdurarak aramaya başladı. Yapılan aramalarda uyuşturucu ticareti yapan ve 46 sabıkası bulunan 17 yaşındaki K.R. ve sağlık memuru V.D. (40) yakalandı. Şahısların üzerlerinde ve araçta yapılan aramalarda; 30 gram metamfetamin, bir miktar poşete sarılı selvi, içinde selvi olduğu değerlendirilen 2 adet içilmeye hazır makaron, uyuşturucu ve uyarıcı madde içiminde kullanılan 2 adet payp diye tabir edilen cam aparat, bong olarak tabir edilen cam aparat ve yine bong olarak tabir edilen uyuşturucu içiminde kullanılan 1 adet plastik şişe ele geçirildi. 17 yaşında 46 sabıka kaydı olan K.R. ve sağlık memuru V.D. gözaltına alındı.

0
mutlu
Mutlu
0
_zg_n
Üzgün
0
sinirli
Sinirli
0
_a_rm_
Şaşırmış
0
vir_sl_
Virüslü
Yaşından çok suç kaydı vardı, jandarmadan kaçamadı
0

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter