1. Haberler
  2. Asayiş
  3. Yaya geçidinden karşıya geçen kadına otomobil çarptı

Yaya geçidinden karşıya geçen kadına otomobil çarptı

BURSA'NIN İNEGÖL İLÇESİ HAMİDİYE MAHALLESİNDE YAYA GEÇİDİNDEN KARŞIYA GEÇEN KADINA OTOMOBİL ÇARPTI. OTOMOBİLİN ÇARPTIĞI KADIN YARALANDI.

featured
Google'da Abone Ol service
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Bursa’nın İnegöl ilçesi Hamidiye Mahallesinde yaya geçidinden karşıya geçen kadına otomobil çarptı. Otomobilin çarptığı kadın yaralandı.

Kaza, Hamidiye Mahallesi Anafartalar Caddesi üzerinde meydana geldi. Cadde üzerinde seyir halinde olan Engin K. (35) yönetimindeki 16 BGN plakalı otomobil, yaya geçidinden karşıya geçmeye çalışan Yeliz B.’ye (38) çarptı. Çarpmanın etkisiyle yere düşen kadın yaralandı. Yaralı olay yerine sevk edilen ambulansla İnegöl Devlet Hastanesine kaldırıldı. Polis kazayla ilgili soruşturma başlattı.

0
mutlu
Mutlu
0
_zg_n
Üzgün
0
sinirli
Sinirli
0
_a_rm_
Şaşırmış
0
vir_sl_
Virüslü
Yaya geçidinden karşıya geçen kadına otomobil çarptı
0

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter