1. Haberler
  2. Bursa
  3. Bu turnuvanın kazananı dostluk oldu

Bu turnuvanın kazananı dostluk oldu

YILDIRIM BELEDİYESİ ÇALIŞANLARI ARASINDA DÜZENLENEN GELENEKSEL BİRİMLER ARASI VOLEYBOL TURNUVASI HEYECAN DOLU MAÇLARIN ARDINDAN SONA ERDİ. 11 TAKIMIN YER ALDIĞI TURNUVANIN ŞAMPİYONU, GENÇLİK VE SPOR HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ’NÜ YENEN PARK VE BAHÇELER MÜDÜRLÜĞÜ TAKIMI OLDU.

featured
Google'da Abone Ol service
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Yıldırım Belediyesi çalışanları arasında düzenlenen geleneksel birimler arası voleybol turnuvası heyecan dolu maçların ardından sona erdi. 11 takımın yer aldığı turnuvanın şampiyonu, Gençlik ve Spor Hizmetleri Müdürlüğü’nü yenen Park ve Bahçeler Müdürlüğü takımı oldu.

Yıldırım Belediyesi’nin çalışanlarına yönelik düzenlediği birimler arası voleybol turnuvası, bu yıl da heyecan dolu anlara sahne oldu. Geleneksel hale gelen turnuvaya bu yıl, 11 müdürlükten toplam 132 personel katıldı. Naim Süleymanoğlu Spor Kompleksi’nde gerçekleştirilen karşılaşmalarda ön plana çıkan dostluk oldu. Yıldırım Belediye Başkanı Oktay Yılmaz, gerçekleştirilen 33 müsabakada dostça mücadele eden personeli ziyaret etti. Finale yakışır bir mücadelenin olduğu maçta Gençlik ve Spor Hizmetleri Müdürlüğü’nü yenen Park Bahçeler Müdürlüğü 1’inci olurken, Ulaşım Hizmetleri Müdürlüğü 3’üncü, Temizlik İşleri Müdürlüğü 4’üncülüğü elde etti. Dereceye giren takımlara kupa ve madalyaları Yıldırım Belediye Başkanı Oktay Yılmaz tarafından takdim edildi. Program hatıra fotoğrafı çekilmesi ile sona erdi.

0
mutlu
Mutlu
0
_zg_n
Üzgün
0
sinirli
Sinirli
0
_a_rm_
Şaşırmış
0
vir_sl_
Virüslü
Bu turnuvanın kazananı dostluk oldu
0

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter